Produktų kokybės užtikrinimas
Aukščiausios kokybės maisto sauga yra visų mūsų veiklos pagrindas
Mes keliame aukščiausius kokybės reikalavimus sau ir savo partneriams. Mūsų standartai užtikrina, kad būtų taikomos rizika pagrįstos prevencinės kontrolės priemonės, siekiant užtikrinti gaminių saugumą ir kokybę. Nuolat atliekame prekių stebėjimo, atrinkimo procesus. Mūsų tikslas yra tiekti aukštos kokybės produktus, kuriais galite pasikliauti.
Mūsų atsakinga komanda nenuilstamai dirba siekdama užtikrinti, kad mūsų standartai viršytų jūsų lūkesčius.
Ką daryti įsigijus nekokybišką prekę?
Pretenzijos dėl maisto ir ne maisto prekių kiekio, išorinės prekių išvaizdos ir komplektiškumo bei kitų iškart vizualiai matomų prekės trūkumų gali būti pateiktos ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną nuo prekių gavimo dienos elektroniniu paštu: pagalba@assorti.lt arba telefonu: +370 700 33311, o kitos pretenzijos dėl prekių kokybės pareiškiamos per teisės aktų nustatytą ar prekių gamintojo papildomai suteiktą garantinį terminą. Teikiant skundą dėl produkto kokybės nepamirškite atsiųsti jo nuotraukos.
Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamo prekių kiekio arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje, prekių lydraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente , kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Priimant siuntą pastebėjus išorinių pakuotės pažeidimų (plyšusi , apibėgus, sugniužusi dėžė ) arba pakuočių kiekio neatitikimą , būtinai pažymėkite su kurjeriu pažeidimus arba nepriimkite siuntos ir nedelsiant informuokite Pardavėją.
Parduotuvės informacija:
UAB „ASSORTI“Vilniaus apskr., Vilniaus m. sav., Vilnius, Verkių g. 29B
Įmonės kodas: 304866761
Mob.tel.: +370 700 33311
El. paštas: pagalba@assorti.lt
Maisto tvarkymo subjekto atpažinimo numeris 69MTSPĮ-396