Nuo šiol - švieži maisto produktai visoje Lietuvoje

Nuo šiol - švieži maisto produktai visoje Lietuvoje

Straipsnis naujienų portale VERSLO ŽINIOS

 Publikuota: 2017-09-08

 

Pasitraukus zzz.lt, „Barbora“ vėl turi naują konkurentą

 

Maisto ir namų apyvokos prekių parduotuvė „Assorti“ pradeda teikti šviežio maisto pristatymo į namus paslaugą visoje Lietuvoje. Iki šiol prekės į namus buvo pristatomos tik Vilniuje.

 

Deividas Kilas, UAB „Assorti“ mažmeninės prekybos vadovas, tikisi, kad pradėjus teikti naują paslaugą užsakymų skaičių artimiausiu metu pavyks padidinti maždaug trečdaliu, o ilgalaikėje perspektyvoje – kelis kartus. „Planuojame, kad pirmiausia nauja galimybe užsisakyti šviežių delikatesų, ekologiško, sveiko, kokybiško maisto į namus pasinaudos mūsų esami internetinės parduotuvės klientai. Taip pat siekiame, kad „Assorti“ atrastų daugiau žmonių, kurie ieško gurmaniško, kokybiškesnio maisto ir įdomesnių prekių nebūtinai už didelę kainą“, – VŽ teigia p. Kilas. Investuoti į šviežių produktų pristatymą visoje Lietuvoje paskatino akivaizdi šios paslaugos paklausa. Prekes, išskyrus šviežius maisto produktus, „Assorti“ pristato į kitus Lietuvos miestus ir iki šiol, o užsakymai ne Vilniaus mieste sudaro du trečdalius įmonės elektroninės prekybos. Įgyvendinti šviežių maisto produktų pristatymo sprendimą leido bendrovės komandos atrastos technologinės galimybės: buvo įsigyti pažangūs šaltkrepšiai, kurie gali palaikyti reikiamą temperatūrą net iki 3 parų. „Assorti“ partneris – „Venipak“ kurjeriai, įvykdantys užsakymą per vieną darbo dieną.

 

„Internetinė prekyba leidžia dirbti visoje šalyje be fizinių parduotuvių, sutaupytus išteklius galime investuoti į tolesnę asortimento plėtrą, taip pat visos prekybos sistemos tobulinimą“, – sako p. Kilas. „Assorti“ veiklą „Ogmios mieste“ pradėjo 2009 m. Šiandien veikia trys parduotuvės Vilniuje, o internetinė parduotuvė klientus aptarnauja visoje Lietuvoje. „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2015 m. įmonė gavo 6 mln. Eur pardavimo pajamų, o 2014 m. – 5,1 mln. Eur. Finansinės ataskaitos už 2016 m. bendrovė nėra pateikusi.

 

Ateities verslas Elektroninė prekyba plečiasi visame pasaulyje, tačiau pasigirti gerais maisto e. prekybos rezultatais gali reta internetinė parduotuvė. Šiuo metu įvardijama dešimtys kliūčių, kurios žlugdo maisto e. parduotuves, tačiau tikimasi, kad apskritai šis kanalas yra prekybos ateitis, todėl investuojama į technologinių sprendimų paieškas. Manoma, kad visuomenei modernėjant užsisakyti maisto produktų į namus taps įprasta, o išaugus užsakymų skaičiui bus lengviau uždirbti pelno. Deja, šiuo metu dažniau regime nesėkmingus e. prekybos maisto produktais bandymus. Lietuvoje maisto e. prekyba kol kas nėra pelningas verslas. Pagrindinė rinkos dalyvė VP grupei priklausanti e. parduotuvė „Barbora“ pernai patyrė 905.846 Eur nuostolių. „Barboros“ pajamos 2016 m., palyginti su 2015 m., padidėjo pusantro karto: nuo 2,52 mln. Eur iki 4,27 mln. Eur. Kitoms įmonėms, bandžiusioms įeiti į šį prekybos segmentą, įsitvirtinti nepavyko. Bankrutavo „Fresh Market“, kurios akcininkai siejami su Baltarusijos prekybos tinklu „Eurotorg“, nuo liepos veiklą nutraukė iki tol daugiausia su viešbučių verslu susijusio verslininko Žilvino Vasiliausko įkurta zzz.lt. Iš tiesų efektyvios e. prekybos maisto produktais koncepcijos ieškoma visame pasaulyje: štai „Walmart“ įtraukia darbuotojus, kurie išvežioja internetu užsakytas prekes pakeliui į namus, kalbama ir apie galimybę prekes pristatyti dronais. Labiausiai reikalingos technologijos, kurios prekių surinkimą ir pristatymą padarytų kuo mažiau išteklių ir sąnaudų reikalaujančiomis sritimis. Visi susiduria su ta pačia problema – prekių pristatymas yra pernelyg brangus.

 

Šaltinis VERSLO ŽINIOS

Autorius Rūta Vizbarienė

Straipsnį galite rasti čia >>

 

Naujienlaiškio prenumerata