ISWARI – supermaistas iš Portugalijos

ISWARI iš Portugalijos kilęs prekės ženklas, greitai tapęs supermaisto rinkos lyderiu, savo unikalia filosofija ir produktais suviliojęs daugiau nei 18 pasaulio šalių. Nepaisant savo pradžios, gaminant ir pardavinėjant tik draugams, įkūrėjas Gonçalo Sardinha tikėjo svajone: pasiūlyti Portugalijos ir pasaulio žmonėms supermaisto, galinčio pakeisti tūkstančių žmonių gyvenimo būdą.

ISWARI siūlo platų supermaisto asortimentą, kuriame yra daug mikroelementų (vandenyje ir riebaluose tirpių vitaminų, mineralinių druskų ir oligo elementų), kurie turi didelę naudą sveikatai.

Visi produktai suskirstyti į šešias pagrindines kategorijas: nuo pusryčių mišinių, proteinų miltelių, detoksikacijai skirtų produktų iki gėrimų miltelių ar užkandžių batonėlių. ISWARI senovės sanskrito kalba reiškia „deivė“ ir būtent ta deivė įkvėpė prekės ženklą ir jo principus: sveikatą, skonį ir išmintį. Tai yra vertybės, kuriomis vadovaujamasi visoje ISWARI veikloje nuo pat įmonės įkūrimo.

Iš gamtos ISWARI gauna ekologiškų, natūralių, veganiškų ir skanių produktų, pasižyminčių puikiomis maistinėmis savybėmis. Tuomet jie atidžiai yra atrenkami ir supakuojami, kad būtų galima pasiūlyti platų paruoštų vartoti produktų asortimentą. ISWARI produktuose nėra kenksmingų žmonių sveikatai ingredientų, gyvūninės kilmės ingredientų, sojos, pieno, glitimo ar rafinuoto cukraus.

Kas yra supermaistas?

Supermaistas, apie kurį dabar tiek daug kalbame savo visuomenėje, paprastai buvo vartojamas šalyse, iš kurių jis yra kilęs ir kur jie jau ilgą laiką buvo vertinami dėl jų naudos.

Supermaistas garsėja tuo, kad tam tikroje energetinėje vertėje yra didelė pagrindinių maistinių medžiagų, tokių kaip vitaminai, mineralai, fermentai ir antioksidantai, koncentracija.

Šiandien terminas supermaistas yra kasdieniškas, tačiau tiesa yra tai, kad reguliariai vartojant tam tikrus supermaisto produktus gausime ilgalaikės naudos organizmui.

 

 

 

Naujienlaiškio prenumerata

Bendra suma:
0 €
Assorti

Įdėjus prekes į krepšelį, jos pasirodys čia.

Užsakymų istorija